Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023

6η Συνάντηση (13/3/2023)

 

Σεβάχ O Θαλασσινός
Μουσική: Μάνος Λοΐζος, Πέτρος Κλαμπάνης
Στίχοι Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία: Μαρία Φαραντούρη

 


Α. Η Διονυσία Ζήκα εισηγήθηκε το θέμα: Μήδεια: Τα πολλά πρόσωπα της ετερότητας


   Την εισήγηση και την συζήτηση συντόνισε ο Θεολόγης Ανδρονίδης.

    Η Διονυσία Ζήκα ερμήνευσε το χορικό της Μήδειας του Ευριπίδη:



Β. Ο Γιώργος Αποστολίδης εισηγήθηκε το θέμα: Το άτομο ως συνισταμένη της διαπάλης των άλλων (κατά Freud)


   Την εισήγηση και την συζήτηση συντόνισε η Μαρία Παπαδημητρίου.

  Κατά την συζήτηση η Ντίνα Παπούδα αναφέρθηκε στο βιβλίο της Lisa Feldam Barrett, 7 1/2 μαθήματα για τον εγκέφαλο, και ο Ανδρέας Γκένιος στο βιβλίο του Daniel Goleman, Η συναισθηματική νοημοσύνη


   
Η Διονυσία Ζήκα μας διάβασε ένα σχετικό με το θέμα μας ποίημά της:

Το κρυφτό

Είμαι εδώ παρών 
εγώ και ο εαυτός μου
ενδιαφέρουσα συνύπαρξη
με ρωτά
απαντώ
χωρίς υπεκφυγές, ούτε ψέματα
δεν χαμηλώνω τα μάτια
δε λυγίζει τη φωνή 
γελά με τα αστεία μου
δακρύζω με ανούσιες ιστορίες του
παίζουμε κρυφτό
ψάχνουμε ο ένας τον άλλον
σε όλα τα δωμάτια του σπιτιού
πίσω από κουρτίνες
κάτω από καρέκλες 
τον βρίσκω τελικά στο χωλ
μέσα στο μεγάλο καθρέφτη
κρατά με δέος μια καρδιά
με κοιτάει με απορία
με βρήκες μου λέει
κι έκανα τα πάντα να μη σε βρω




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Maurice Ravel, Καθρέπτες

Maurice Ravel, Καθρέπτες Πιάνο: Sviatoslav Richter (Πράγα,1965)